sobota, 5 marca 2016

Hejka!

Cześć!
Z tej strony kremciowata i z racji, że jest to mój pierwszy post chciała bym wam opowiedzieć trochę o sobie i o tym co będę zamieszczać na blogu. A więc zaczynajmy:
Mam na imię Magda, ale moja internetowa ksywa (że tak to nazwe) to Kremciowata lub Kremcia. Mam 13 lat, chodzę do 1 gimnazjum i mam 176cm wzrostu, tak dokładnie jak na swój wiek jestem dość wysoka. Mam kasztanowe włosy, czyli ciemny blond w połączeniu z jasnym brązem. Uwielbiam sport, a moim ulubionym sportem jest koszykówka i myślę, że jestem w niej dość dobra :) ( Ach ja i ta moja skromność), lubię kolorować, rysować i malować, oglądać filmy, grać w gry i czytać książki.
Dobra, ale dosyć już o mnie, teraz może przejdźmy do bloga:
Chciała bym, aby każdy znalazł na moim blogu coś dla siebie. Mój blog nie będzie miał jednej określonej tematyki, będę tu zamieszczać naprawde przeróżne posty, np.:
-recenzje -książek, filmów,stron, sklepów, gier
-haule zakupowe
-ulubieńców miesiąca
-unboxingi
-porady
Jest to zaledwie garstka postów jakie bym chciała dodawać, mam naprawdę wiele pomysłó. Jednak zachęcam was do pisania w komentarzach jakie posty chcieli byście zobaczyć, jakie polecacie strony, książki, filmy itp, na pewno wszystkie komentarze wezmę pod uwagę. Będzie mi bardzo miło czytać wasze komentarze.
No a na dziś to tyle, mam nadzieję, że ten post wam się spodobał więc do zobaczenia, no i cześć. Papa! :)

#Kremcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz